R76-1 Raccomandazione Internaziunale per Non-AutomaticStrumenti di pesarende u puntu cero è u puntu cero un prublema assai impurtante, è micca solu stabilisce i requisiti di misurazione, ma ancu i requisiti tecnichi, perchè a stabilità di u puntu zero di ogni strumentu di pesa hè a guaranzia di basa di u so rendiment di misurazione.I seguenti termini sò strettamente ligati à u puntu zero, spieghemu, analizà à turnu.
(1) Errore d'espressione: A diferenza trà u valore indicatu di una scala è u valore veru di a massa currispundente (cunvenzione).
(2) Errore Massimu Permissibile: Per una scala chì hè in a pusizione di riferimentu è hè stata stabilita à zero senza carica, a diferenza massima positiva o negativa trà u so valore indicatu è u valore veru currispundente determinatu da una massa standard di riferimentu o un pesu standard. hè cunsigliatu per esse permessu.
(3) Dispositivu Zeroing: Un dispositivu chì stabilisce u valore indicatu à zero quandu ùn ci hè micca carica nantu à u trasportatore.Per scale elettroniche, cumpresi: dispusitivu di zeroing semi-automaticu, dispusitivu di zeroing automaticu, dispusitivu di zeroing iniziale, dispusitivu di seguimentu di zero.
(4) Precisione di Zeroing: Dopu chì a scala hè zeroed, l'effettu di l'errore zero nantu à u risultatu di u pesu hè in ± 0.25e.
(5) Errore di u puntu zero: dopu a scaricamentu, u puntu zero di a scala mostra l'errore di u valore, l'errore massimu permissibile in a gamma di ± 0.5e à a prima calibrazione.
(6) Dispositivu di seguimentu Zero: un dispositivu chì mantene automaticamente u valore indicativu zero in un certu intervallu.U dispositivu di seguimentu Zero hè un dispositivu zero automaticu.
U dispositivu di seguimentu Zero pò avè quattru stati: no, micca in esecuzione, in esecuzione, fora di a gamma operativa.
U dispusitivu di seguimentu zero hè permessu di operare quandu:
- U valore indicatu hè zero, o l'equivalente di un valore di pesu nettu negativu quandu u pesu grossu hè zero;
- è u equilibriu hè in stabilizazione;
– a correzione ùn hè micca più grande di 0,5 e/s.
1. Zero prova dispusitivu di seguimentu
Cum'è a grana maggiuranza di i prudutti di equilibriu elettronicu in Cina à u mumentu, ci hè un dispositivu di seguimentu zero, per quessa, a necessità di pruvà u puntu zero d'errore, deve assicurà chì u seguimentu zero ùn pò esse in opera.Allora, u dispusitivu di seguimentu zeru "ùn curriri" l'unicu modu hè di mette un certu pesu di carica vicinu à u puntu zero, per quessa chì u seguimentu di u zeru fora di u so intervallu di funziunamentu.
(1) determina a tarifa di currezzione di u dispusitivu di seguimentu zero
A causa di i normi pertinenti è e prucedure di calibrazione in u tassu di currezzione di seguimentu zeru ùn hè micca determinatu in u metudu, truvò chì ci sò parechje persone nantu à sta speculazione, cunsciendu cresce u tassu di currezzione, cusì chì l'instrumentu di pesatura torna à cero più veloce, in ordine per dimustrà chì a qualità di u pruduttu di i prudutti individuali hè eccellente.Per questu mutivu, l'autore riassuntu in u travagliu propiu di un metudu, pudete rapidamente in u campu per verificà a rata di seguimentu zero di a scala.
Accende u putere, stabilizzà per almenu 30min, mette una carica di 10e nantu à u trasportatore di carica, per chì a scala "zero tracking" hè fora di u spaziu operativu.Applicà delicatamente una carica di 0,3e à intervalli di circa 2 s è osservate u valore.
Dopu à 3 carichi consecutivi di 0.3e, a scala mostra un aumentu significativu di una divisione, chì indica chì u dispusitivu ùn hè micca o ùn operarà micca.
Se a scala ùn cambia micca visibilmente u valore dopu à 3 carichi di 0,3e, l'unità hè sempre operativa è traccia correzioni in 0,5e/s.
Allora, sguassate delicatamente i carichi 3 0.3e è a scala deve mostra una diminuzione significativa di una divisione.
Perchè sò usati 3 carichi 0.3e?
A carica 0.3e hè menu di a tarifa di currezzione di 0.5e / s;è i carichi di 3 0.3e sò più grande di 0.5e/s è menu di u ritmu di currezzione di 1e/s (perchè a rata di currezzione necessaria hè aumentata à intervalli di 0.5e/s).
(2) Specificamente mette quanta carica oltre l'intervallu di seguimentu zero
R76, à u mumentu di a prova in quistione, necessitava una carica di 10e per esse piazzata fora di a gamma di seguimentu zero.Perchè micca carichi 5e, perchè micca carichi 2e?
Ancu s'è in e raccomandazioni internaziunali è i nostri regulamenti pertinenti sò chjaramente stipulati chì a rata di currezzione di u dispositivu di seguimentu zero deve esse "0.5e / s", ma parechji pruduttori di strumenti di pesatura, in a fabbrica di strumenti ùn anu micca stabilitu a rata di currezzione di u dispusitivu di seguimentu zero à stu puntu.Ancu certi pruduttori di strumenti di pesatura, stabilitu in a rata di currezzione massima (attualmente vede a rata di currezzione massima di 6e/s).
2. Verificazione di precisione Zero
Se l'instrumentu di pesatura ùn hà micca una funzione di seguimentu zero, o ci hè un interruttore speciale per chjude u dispusitivu di seguimentu zero, in a rilevazione di "precisione zero" è "errore zero", ùn ci hè bisognu di mette una carica addiziale (10e).U prublema hè chì a maiò parte di i strumenti di pesatura in Cina ùn sò micca dotati di un interruttore chì pò chjude u dispusitivu di seguimentu zero, è tutti anu a funzione di seguimentu zero, cusì per avè l'errore zero, avemu da mette una carica supplementu. (10e) per fà andà oltre l'intervallu di seguimentu cero quandu a scala hè scaricata, per pudè ottene l'accuratezza di u paràmetru cero "vicinu à cero" è l'errore "zero".Questu risultatu in una precisione di zero "quasi zero".Pone in sequenza 0,1e pesi addiziunali finu à chì u valore aumenta significativamente da una divisione (I+e), è u totale di i pesi addiziunali hè ∆L, cusì chì l'errore di zeroing hè: E0=10e+0,5e-∆L-10e= 0.5e-∆L≤±0.25e.Se u totale di i pesi supplementari hè 0.4e, allora: E0 = 0.5e-0.4e = 0.1e <±0.25e..
3. Significatu di determinà a precisione di zeroing
U scopu di determinà a precisione di u paràmetru cero hè di assicurà chì u calculu di "errore di currezzione prima di correzione" hè cumpletu in u prucessu di calibrazione.Quandu verificate a precisione di una scala, l'errore di pre-correzione pò esse ottenutu da a formula: E=I+0.5e-∆LL.Per sapè più accuratamente l'errore à u puntu di pesatura specificu di a scala, hè necessariu di correggià per l'errore di u puntu zero, vale à dì: Ec=E-E0≤MPE.
Dopu à currezzione di l'errore di u puntu di pesatura da l'errore di u puntu cero, hè pussibule di correggere u valore chì supera pocu l'errore massimu permissibile cum'è qualificatu, o per correggerà u valore chì pare esse in a gamma qualificata cum'è micca qualificatu.Tuttavia, a priscinniri di s'ellu a currezzione hè qualificata o unqualified, u scopu di usà u puntu zero errori dati curretti hè di fà i risultati di teste più vicinu à a vera precisione di a scala.
4. Zero Error Determinazione
Prima di tuttu, a calibrazione deve determinà l'errore di u puntu zero di a scala in questu modu: prima di caccià tutta a carica da u trasportatore di carica di a scala, hè necessariu di mette una carica di 10e nantu à u trasportatore di carica, poi sguassate a carica. da u trasportatore di carica, è mette 0.1e pesi supplementari in ordine finu à chì u valore hè ovviamente aumentatu da una divisione (I + e), è l'accumulazione di i pesi supplementari hè ∆L, poi determinà l'errore di u puntu zero secondu u metudu di le point d'éclair, E=10e+0,5 E=10e+0,5e-∆L-10e=0,5e-∆L≤±0,5e.Se u pesu supplementu s'accumula à 0,8e, allora: E0 = 0,5e-0,8e = -0,3e <±0,5e.
Tempu di Postu: Aug-14-2023